مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 29
» آخرین عضو: tablooaraz
» موضوعات انجمن: 51
» ارسال‌های انجمن: 162

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 4 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 4 مهمان

آخرین موضوع‌ها
ده ترفند CSS بسیار مفید ک...
انجمن: HTML/CSS
آخرین ارسال توسط: tablooaraz
2017/11/15، 12:24 PM
» پاسخ: 1
» بازدید: 150
از دست رفتن سشن هنگام لاگ...
انجمن: مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: admin
2017/11/12، 05:12 PM
» پاسخ: 5
» بازدید: 209
اینستاگرام از الگوریتم جد...
انجمن: بحث آزاد
آخرین ارسال توسط: bhrprn
2017/11/06، 04:21 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 34
کدایگنایتر ۳.۱.۶
انجمن: اخبار کدایگنایتر
آخرین ارسال توسط: farhadhp
2017/11/05، 06:44 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 35
ویژگی جدید آپدیت آینده ای...
انجمن: بحث آزاد
آخرین ارسال توسط: bhrprn
2017/11/02، 09:47 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 18
۱۱ اشتباه رایج در خصوص سئ...
انجمن: بحث آزاد
آخرین ارسال توسط: eh3an2010
2017/10/31، 08:48 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 31
۱۵ راه مهم افزایش فالوور ...
انجمن: بحث آزاد
آخرین ارسال توسط: bhrprn
2017/10/31، 01:24 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 19
طراحی دکوراسیون داخلی یا ...
انجمن: بحث آزاد
آخرین ارسال توسط: bhrprn
2017/10/21، 10:15 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 42
درباره مراحل ابتدایی طراح...
انجمن: بحث آزاد
آخرین ارسال توسط: darjeagahis
2017/10/13، 01:56 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 157
بهترین روش ساخت cms چند ز...
انجمن: مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: farhadhp
2017/10/11، 03:21 PM
» پاسخ: 2
» بازدید: 164

 
  اینستاگرام از الگوریتم جدید برای نمایش تصاویر استفاده می‌کند
ارسال کننده: bhrprn - 2017/11/06، 04:21 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون پاسخ

اینستاگرام از الگوریتم جدید برای نمایش تصاویر استفاده می‌کند
 
اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرده که برای نمایش تصاویر و ویدیوهای کاربران، از الگوریتم جدیدی استفاده خواهد کرد. الگوریتم اینستاگرام به جای نمایش تصاویر به ترتیب تاریخ انتشار، آنها را به ترتیب محبوبیت برای کاربر نمایش می‌دهد. برخی کاربران از این تغییرات اینستاگرام ناراحت هستند و برخی آن را مفید و جذاب می‌دانند. در ادامه با ایران تبلیغ همراه باشید.
 
الگوریتم اینستاگرام
ماه مارس سال جاری میلادی اینستاگرام اعلام کرد قصد دارد تغییرات جدیدی در الگوریتم نمایش تصاویر اجرا کند. این شرکت عنوان کرده بود که تصاویر و ویدیوهایی که کاربران علاقه‌ی بیشتری به آنها دارند، بالاتر از تصاویر دیگر در حساب کاربری آنها نمایش داده خواهد شد. این تصمیم برای بسیاری از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی محبوب، نا‌خوشایند بود.
 
کاربران مشهور اینستاگرام مانند بازیگران و خوانندگان، از این تصمیم اینستاگرام استقبال نکردند و از این که تصاویرشان همیشه بعد از تصاویر محبوب کاربران برای آنها نمایش داده شود، می‌ترسیدند. به همین دلیل اکثر حساب‌های مشهور این شبکه‌ی اجتماعی از فالورهای خود درخواست کردند تا قابلیت ارسال اعلان (Push Notification) را برای حساب آنها فعال کنند. اعتراضات گسترده‌ای با هشتگ‌های مختلف مانند #TurnMeOn و #LetsStayTogether در این شبکه‌ی اجتماعی رخ داد و بعد از مدتی نیز به نظر می‌رسید که اینستاگرام از این تصمیم خود منصرف شده است.
نحوه کار الگوریتم اینستاگرام
حال پس از گذشت چندین هفته از این اتفاقات، شبکه‌ی اجتماعی محبوب تصاویر، تصمیم گرفته تا طرح خود را عملی کند. بر اساس الگوریتم جدید، فید با استفاده از یک سیستم یادگیری ماشینی، تصاویری که برای کاربر جذاب‌تر است را بالاتر از تصاویر دیگر نمایش می‌دهد. این سیستم بدین صورت عمل می‌کند که اگر شما محتوای اکانتی در اینستاگرام را بیش از بقیه دوست داشته باشید و تصاویر آن حساب را بیش از بقیه لایک کنید، محتوای آن حساب بالاتر از محتواهای دیگر برای شما نمایش داده خواهد شد. این الگوریتم می‌تواند کاربران را از شر محتواهای تبلیغاتی که حساب‌های مختلف با تعداد بالا در روز منتشر می‌کنند خلاص کند یا حداقل این تبلیغات را بعد از تصاویر محبوب کاربران برای آنها نمایش دهد. الگوریتم جدید بسیار شبیه به الگوریتم فیسبوک است. به هر حال این مورد عجیبی نیست چرا که اینستاگرام یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک است.
در ادامه
اینستاگرام در پستی وبلاگی عنوان کرده که کاربران پس از اجرای الگوریتم جدید،‌ با اشتیاق بیشتری در این شبکه فعالیت می‌کنند و عکس‌های بیشتری را نسبت به قبل لایک می‌کنند. البته باید به این نکته اشاره داشت که کاربران پس از اجرای این الگوریتم بیش از قبل از قابلیت Push Notification استفاده می‌کنند.
نکته‌ی جالب توجه این است که اینستاگرام چندین هفته پیش در توییتی اعلام کرده بود که تغییرات در حال آزمایش هستند و در حال حاضر تغییری روی فید کاربران اتفاق نخواهد افتاد. حال این شبکه‌ی اجتماعی بدون اطلاع قبلی تغییری اساسی اعمال کرده است و کاربران ناراضی زیادی با اشتراک دوباره‌ی توییت چند ماه پیش اینستاگرام، به این حرکت اعتراض کرده‌اند.
تبليغ در اينستاگرام با روشهايي مانند مانند تبليغات در اينستاگرام ، افزايش فالوور ، تبليغ در اينستاگرام ، افزايش فالوور اينستاگرام ، فروش لايك اينستاگرام و ساير متدهاي روز با كمترين نرخ در كشور به علت تيراژ تبليغاتي و بالاترين كيفيت و تضمين بازدهي را از تيم تبليغاتي ايران تبليغ بخواهيد.
http://irantableegh.org/advertise-on-instagram

چاپ این مطلب

Information کدایگنایتر ۳.۱.۶
ارسال کننده: farhadhp - 2017/11/05، 06:44 AM - انجمن: اخبار کدایگنایتر - بدون پاسخ

با سلام

کدایگنایتر نسخه ۳.۱.۶ در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ ریلیز شد.

مثل چند ریلیز قبلی تغییرات خاصی به همراه نداشته و فقط چند ایراد بر طرف شدند.


امنیتی:

  • Fixed a potential object injection in Cache Library ‘apc’ driver when save() is used with $raw = TRUE (thanks to Tomas Bortoli).


تغییرات عمومی:

دانلود کدایگنایتر نسخه ۳.۱.۶

چاپ این مطلب

  از دست رفتن سشن هنگام لاگین
ارسال کننده: h_qorbani - 2017/11/04، 05:51 AM - انجمن: مباحث عمومی - پاسخ (5)

سلام
اولین بارمه که وبسایتی رو توسط کدایگنایتر ساختم. از ویندوز و زمپ استفاده میکنم. در لوکال هاست زمپ مساله ای واسه لاگین ندارم و درست کار میکنه. اما وقتی کد رو بارگذاری میکنم، هنگام لاگین کردن سشن ایجاد شده در سایر صفحات موجود نیست متاسفانه.


وضعیت فعلی بعد از بارگذاری:

autoload.php

کد php:
$autoload['libraries'] = array('database','template','session','encryption','form_validation');

$autoload['helper'] = array('url','cookie','form','file'); 


config.php
کد php:
$config['base_url'] = 'http://domainname.com/admin/';

$config['uri_protocol']    = 'AUTO';

$config['sess_driver'] = 'files';
$config['sess_cookie_name'] = 'east';
$config['sess_expiration'] = 7200;
$config['sess_save_path'] = NULL;
$config['sess_match_ip'] = TRUE;
$config['sess_time_to_update'] = 300;
$config['sess_regenerate_destroy'] = FALSE;



$config['cookie_prefix']    = '';
$config['cookie_domain']    = 'http://domainname.com';
$config['cookie_path']        = '/admin/';
$config['cookie_secure']    = FALSE;
$config['cookie_httponly']     = FALSE

چاپ این مطلب

  ویژگی جدید آپدیت آینده اینستاگرام
ارسال کننده: bhrprn - 2017/11/02، 09:47 AM - انجمن: بحث آزاد - بدون پاسخ

ابزار Superzoom در اینستاگرام
به گزارش ایران تبلیغ به نقل از دیجیاتو، نزدیک به یک دهه پیش کلیپی پنج ثانیه از سنجابی منتشر شد که سر و صدای زیادی در دنیا به پا نمود. این کلیپ که Dramatic Chipmunk نام داشت، روی صورت یک سنجاب زوم می کرد و جالب اینجاست بدانید همچنان بعضی ها از این ترفند که با اسم «دراماتیک زوم» شناخته می شود استفاده می کنند.
 
حالا اینستاگرام تصمیم دارد با آپدیت جدیدی، ابزاری را به اپلیکیشن خود اضافه کند تا کاربران جای استفاده از زوم دستی روی اسمارت فون ها، به صورت خودکار و اتوماتیک ویدیوهای دراماتیک زوم بسازند. این ابزار Superzoom نام داشته و از امروز برای کاربران iOS و اندروید در دسترس قرار می گیرد.
با این ابزار، تنها یک کلیک کافیست تا استوری هایی مشابه کلیپ معروف Dramatic Chipmunk درست کرده و با بقیه به اشتراک بگذارید؛ اگر یک بار روی دکمه پایین صفحه کلیک کنید، یک ویدیو سه ثانیه ای با قابلیت «سوپر زوم» ساخته می شود. در صورتی هم که می خواهید استوری طولانی تر شود، کافیست انگشت خود را روی آن نگه دارید.
 
همچنین اینستاگرام برای افزایش جذابیت این کلیپ ها، آهنگ هایی قرار داده که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. ویدیوهای کوتاه همیشه از محبوب ترین فرمت های استوری بوده اند. با این ابزار جدید نیز احتمالا کاربرای بیشتری به سمت ساخت کلیپ کوتاه جذب می شوند.
 
تبلیغ در اینستاگرام با روشهایی ربات لایک اینستاگرام ، خرید پیج اینستاگرام ، برنامه افزایش لایک در اینستاگرام ، خرید فالوور واقعی اینستاگرام و سایر متدهای روز با کمترین نرخ در کشور به علت تیراژ تبلیغاتی و بالاترین کیفیت و تضمین بازدهی را از تیم تبلیغاتی ایران تبلیغ بخواهید.
http://irantableegh.org/advertise-on-instagram

چاپ این مطلب

  ۱۱ اشتباه رایج در خصوص سئو
ارسال کننده: eh3an2010 - 2017/10/31، 08:48 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون پاسخ

۱۱ اشتباه رایج در خصوص سئو ( قسمت چهارم و پایانی ! )
 
امروز در طراحی سایت اسپیناس قسمت آخر مقاله باور ها غلط در خصوص سئو را بررسی میکنیم.
در قسمت های قبلی این مقاله های در طراحی سایت اسپیناس  در خصوص لینک ها ، شبکه های اجتماعی صحبت کردیم . افراط در کلمات کلیدی را بررسی کردیم.
امروز به نکات باقی مانده میپردازیم.
 
۱۰ – لیست شدن در تمامی دایرکتوری ها:
 
برخی از مردم این موضوع را درست متوجه نمیشوند ، عضویت در دایرکتوری ها میتواند برای سئو محلی مفید باشد . گوگل نام و آدرس و شماره تلفن شما را بررسی میکند تا در سئوی محلی آنها را تاثییر دهد.
اما عضویت در تمامی دایرکتوری ها صرفا برای گرفتن لینک میتواند به شدت مضر باشد.
گوگل به سادگی قابلیت این را دارد که کیفیت یک دایرکتوری را با توجه به حوزه و.. آن تشخیص دهد.
اگر آنها همه حوزه ها و بخش ها و کسب و کار ها را را لیست کنند یک دایرکتوری رده پایین به حساب می آیند و در نتیجه لینکی که به وبسایت شما می شود مضر خواهد بود.
 
۱۱- لینک شدن بی دلیل به دیگر وب سایت ها یا لینک نتورک ها :
 
لینک نتورک ها گروهی از وب سایت ها هستند که با همدیگه تبادل لینک کرده اند. متخصصین سئو این موضوع را مضر میدانند ، حتی اگر تلاش بسیاری برای تبادل لینک انجام داده باشید.
در حال حاضر گوگل به شدت لینک ها را زیر نظر گرفته است ولینک های بی دلیل با الگوریتم های گوگل متضاد است.
در نتیجه باعث توبیخ شما میشود.
اگر شما با وب سایتی تبادل لینک کرده و بی دلیل به صفحات یک دیگر اشاره کرده اید برای مجازات گوگل گزینه خوبی هستید.
 
” الگوریتم های گوگل تقریبا هر روز تغییر میکنند . برخی از این تغییرات باعث بهبود و یا پایین آمدن رنک سایت در هر روز میشوند !
با وجود این تغییرات گسترده چندین سال است که باور های اشتباهی در خصوص سئو در محتوا و طراحی سایت وجود دارد. ”
پایان

چاپ این مطلب

  ۱۵ راه مهم افزایش فالوور اینستاگرام
ارسال کننده: bhrprn - 2017/10/31، 01:24 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون پاسخ

۱۵ راه مهم افزایش فالوور اینستاگرام ( ۱ )
برای افزایش افزایش فالوور اینستاگرام کتاب ها و مقالات زیادی نوشته شده است که در ایران تبلیغ ، قصد داریم به معرفی ۱۵ مورد از ان بپردازیم.
۱- متفاوت باشید
متفاوت بودن با بقیه ، خیلی مهم است.
نه فقط در اینستاگرام ، حتی در جاها و شبکه های دیگر. سعی کنید خودتان باشید و از قابلیت ها و توانمندی های خلاقانه خود برای کسب موفقیت در عرصه های گوناگون استفاده کنید.
به فکر اشغال کردن جای دیگران نباشید.
ان حا قبلا رزرو شده است. جاهای رزرو نشده بسیاری وجود دارد که از جاهای قبلا رزرو شده ، بعضا بهتر است.
متفاوت بودن ، به معنی خاص بودن نیست ، به معنی خلاق بودن و نواور بودن در کاری است که قصد انجامش را دارید.
مثل گذاشتن عکس های سیاه و سفید از خود و شهرتان!! برای خیلی ها شاید عکس های سیاه و سفید از عکس های رنگی جذاب تر باشد.
۲- با عکس حرف بزنید!
اینستاگرام مانند فیس بوک یا توییتر نیست که در ان ، محتوای متنی ، نقش زیادی را در انتقال مفاهیم و نظرات داشته باشد.
اینجا ، عکس ، حرف اول و آخر را می زند.
اگر میخواهید موضوعی را منتشر کنید و مطلبی را عنوان کنید ، باید عکس شما گاملا گویا و رسا باشد.
صفحات شخصی یا گروهی یا حقوقی که در اینستا، می توانند فالور زیادی را جذب کنند ، به قدرت عکس در این شبکه پی برده اند.
ادامه این مطلب در لینک زیر:
http://irantableegh.org/the-15-most-important-fallover-instagram-expansions-1/
 
اگر هنوز بین تمامی روشهای تبلیغات در اینستاگرام یا حتی خرید پیج اینستاگرام ، فروش پیج اینستاگرام یا در بین تمامی واژگان تبلیغاتی یا شعاری تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغ در اینستاگرام ، کافه اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام هنوز به تصمیم نهایی نرسیدید ، ما برترین روش و هدفمندترین متد تبلیغاتی اینستاگرام در ایران تبلیغ به شما معرفی می کنیم.
 
http://irantableegh.org/advertise-on-instagram

چاپ این مطلب

  طراحی دکوراسیون داخلی یا بازسازی منزل و محل کار
ارسال کننده: bhrprn - 2017/10/21، 10:15 AM - انجمن: بحث آزاد - بدون پاسخ

از ایده تا اجرا
دکوراسیون منزل و محل کار خود را به ما بسپارید
کاغذ دیواری ، پارکت لمینیت ، پرده کرکره ، کفپوش

از خانه یا محل کار خود خسته شده ای ؟! نگران آن نباشید ، آن را به تیم پیمانساز بسپارید.
ما در طراحی و اجرای دکوراسیون منزل و محل کار با جدیدترین متریال های روز دنیا شما را همراهی میکنیم.
 
شما هم با تیم پیمانساز همراه شوید تا رنگ زیبایی به منزل خود دهید
 
http://home.peymansaz.org/

چاپ این مطلب

  درباره مراحل ابتدایی طراحی سایت چه میدانید؟
ارسال کننده: darjeagahis - 2017/10/13، 01:56 PM - انجمن: بحث آزاد - بدون پاسخ

اگر درباره مراحل اولیه طراحی یک سایت اطلاعات کافی ندارید حتما این مقاله را مطالعه کنید، در این مقاله مراحل مختلف طراحی سایت به طور کامل توضیح داده شده است.
طراحی صفحات وب در اصل یک هنر است که در عین حال جنبه های فنی فراوانی نیز دارد. هدف هر طراح وب سایت موفق برقراری ارتباط مناسب با مخاطبین سایت و انتقال پیام سایت و پاسخگویی مناسب و شفاف به کاربران سایت و جلب رضایت آنها است.جنبه های فنی طراحی وب سایت در واقع شیوه های پیاده سازی عناصر مختلف یک وب سایت است تا وب سایت با سرعت مناسب بر روی مرورگر مخاطبین نمایش یابد و در عین حال کارآمد و با امنیت مناسب همراه باشد. در واقع یکی از عناصر مهم در طراحی یک وب سایت روان شناسی طراحی صفحات وب است. برای طراحی یک وب سایت موفق مانند هر کار دیگری باید مراحلی را به ترتیب و با دقت و دانش کافی طی کرد تا نهایتا طراحی یک سایت موفق را محقق شود.
مرحله اول طراحی سایت : نیازسنجی
در اولین مرحله از طراحی یک وب سایت باید مشخص کنید که هدف از طراحی وب سایت مورد نظر چیست. در این مرحله بایستی با مالک وب سایت و یا افراد مطلع درباره زمینه فعالیت وب سایت صحبت و تبادل اطلاعات نمایید. پاسخ هایی که باید در این مرحله به آنها پاسخ داده شود عبارتند از:
· وب سایت مورد نظر شما جزو کدام دسته از وب سایت های اینترنتی قرار میگیرد؟ آیا وب سایت مورد نظر بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارد یا جنبه های دیگری مانند فروش کالا و خدمات و یا سرگرمی و به اشتراک گذاری نظرات کاربران و ... مورد نظر برای طراحی وب سایت است؟

· مخاطبین وب سایت شما چه افرادی هستند؟ آیا مراجعه کنندگان به وب سایت مورد نظر افراد عام جامعه هستند و یا قشر خاصی از جامعه مورد توجه هستند؟ به عنوان مثال دانشجویان، پزشکان ، تجار و یا ...
· برآورد اولیه از تعداد مخاطبین سایت و همچنین حجم اطلاعات موجود در سایت. آیا وب سایت مورد نظر برای طراحی جزو سایت های اینترنتی شخصی و کوچک با تعداد بازدیدکنندگان نسبتا محدود طبقه بندی میشود و یا مورد استفاده افراد زیادی قرار خواهد گرفت؟ برای مثال وب سایت یک شرکت تجاری که به تازگی کار خود را آغاز کرده است در بدو راه اندازی بازدیدکننده چندانی نخواهد داشت اما وب سایتی که برای یک مدرسه یا مجموعه آموزشی جهت درج نمرات دانش آموزان راه اندازی میشود قطعا با مراجعین بیشتری در بدو راه اندازی وب سایت مجموعه آموزشی یا مدرسه روبرو خواهد بود.

مرحله دوم طراحی وب سایت : تهیه طرح اولیه سایت و ظاهر آن!
پس از کسب اطلاعات اولیه درباره طراحی سایت حالا میتوانید با توجه به اطلاعات دریافتی در مرحله اول وارد مرحله بعدی طراحی سایت شوید.
· بخش های مختلف سایت را مشخص کنید. حالا باید بخش های اصلی و فرعی سایت را مشخص نمایید. به عنوان مثال یک سایت فروش لپ تاپ را در نظر بگیرید. قسمت اصلی این وب سایت در واقع ارائه اطلاعات درباره لپ تاپ های موجود جهت ارائه و یا فروشگاه آنلاین است و میتوان برای جلب بیشتر مخاطبین یک بخش فرعی برای دانلود درایورها و نرم افزارهای جانبی در نظر گرفت.
· ساختار اصلی سایت خود را مشخص کنید. شما باید به عنوان طراح سایت ارتباط منطقی و راحتی را میان صفحات و بخش های مختلف سایت ایجاد کنید تا مخاطبین در سایت دچار سردرگمی نشوند.

مرحله سوم از مراحل طراحی سایت طراحی وب سایت است: انتخاب دامنه و میزبانی وب !
شاید انتخاب نام دامنه مهمترین بخش طراحی یک وب سایت باشد. دامنه ای کوتاه ، مرتبط با موضوع سایت ، بدون کاراکتر اضافی و یا کلمه ای که برای مخاطبین آشنا و مشخص باشد میتواند بصورت پیش فرض موفقیت شما را دوچندان کند! بعد از انتخاب نام دامنه ، انتخب پسوند آن است که باید هماهنگ با نوع کار و شرکت و یا... شما باشد. البته خرید یک دامنه ir. هم خالی از لطف نیست و حداقل در ایران شناس بوده و به سایت شما اعتبار میبخشد.
شما میتوانید دامنه های مورد نظر خود را در بخش جستجوی دامنه پورتال مشتریان سامانه گستر آکو بررسی نموده و در صورت تمایل بصورت آنلاین خریداری نمایید.
* قابل توجه است که سامانه گستر آکو تمام دامنه های سفارش داده شده را به نام خود مشتری ثبت نموده و هیچ محدودیتی در انتقال ، تمدید و... نخواهد بود.
میزبانی وب هم منظور فضایی است که قرار است سایت شما در آنجا راه اندازی شود. تمام سرور های سامانه گستر از سیستم عامل لینوکس استفاده نموده که همین امر باعث افزایش بازدهی ، سرعت و آپتایم و در نهایت امنیت آنها نیز میشود. محل دیتاسنترهای سرورهای سامانه گستر آکو در ایران - افرانت- و در امریکا - جکسونویل میباشد. برای سایت های دولتی و رسمی سرورهای ایران پیشنهاد شده و برای سایت های چند زبانه و یا با ترافیک بالا ، سرورهای خارج کشور پیشنهاد میشوند.
فضای هاست و پهنای باند انتخابی شما بستگی به حجم اطلاعات و تعداد بازدید وب سایت شما داشته و شما میتوانید با توجه به موارد مذکور پکیج مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
* قابل توجه است که شما در هر زمانی میتوانید بصورت آنلاین پکیج خود را به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.
شما میتوانید لیست پکیج های میزبانی وب را از این بخش ببینید.

مرحله چهارم طراحی وب سایت : تهیه مطالب و محتوا سایت
حالا شما به مرحله پیاده سازی و طراحی نهایی وب سایت نزدیک شده اید و باید محتوا مورد نظر برای درج در بخش ها و صفحات گوناگون وب سایت را آماده کنید. محتوا یک وب سایت میتواند شامل موارد زیر باشد:
· متن سایت : که میتواند شامل نوشته ها و یا اسناد متنی قابل دانلود باشد
· فایل های مالتی مدیا : مجموعه ای از تصاویر و یا فایل های صوتی و تصویری را شامل میشود که مرتبط با مطالب و یا محصولات و خدمات سایت انتخاب و عرضه میشوند.
· فایل های اجرایی : شامل درایورها و یا افزونه های و نرم افزارهای گوناگون مرتبط با زمینه فعالیت سایت

مرحله پنجم طراحی وب سایت : پیاده سازی وب سایت
حالا با استفاده از تمامی اطلاعات و موارد جمع آوری شده در مراحل اول و دوم نوبت به ایجاد و یا همان طراحی سایت مورد نظر رسیده است اما پیش از باید به سئوال های زیر پاسخ داده شود:
· با توجه به اطلاعات جمع آوری شده ، پیاده سازی و طراحی وب سایت با استفاده از چه ابزار و نرم افزارهایی قابل انجام است؟
· کدام یک از ابزارها و نرم افزارها ، ایجاد و راه اندازی سایت مورد نظر را با بهترین کیفیت ، کمترین زمان و بالاترین میزان امنیت به دنبال دارد؟
· آیا با توجه به اطلاعات جمع آوری شده و برآوردهای طراحی سایت نیاز به سخت افزار و یا ابزار خاصی دارید؟

مرحله ششم طراحی وب سایت : اشکال زدایی و توسعه وب سایت
پس از آن که اطلاعات و محتوای مورد نظر بر روی سرور سایت قرار گرفت وقت آن رسیده است تا میزان تطابق وضعیت سایت با نیازهای اولیه سایت مورد بررسی قرار گیرد. این بررسی ها به مدیران سایت کمک میکند تا برای ایجاد تغییرات در ساختار اصلی سایت و همچنین توسعه آن در آینده تصمیمات بهتری بگیرند..

چاپ این مطلب

  بهترین روش ساخت cms چند زبانه در کدایگنایتر
ارسال کننده: farhadhp - 2017/09/22، 02:42 PM - انجمن: مباحث عمومی - پاسخ (2)

سلام

دوستان من پروژه‌های چند زبانه با کدایگنایتر ساختم منتها هیچکدوم از اونا مدیریت محتوا نبود! یعنی نیازی نبود که زبان سایت در آدرس هم مشخص باشه!

الان دارم مدیریت محتوای چند زبانه می‌نویسم که میخوام بعد از آدرس دامین اصلی سایت زبان سایت مشخص بشه مانند مثال زیر:

کد:
FarhadHP.ir/fa

FarhadHP.ir/en

همونطور ک میدونید روتینگ تو کد ایگنایتر بر اساس کنترولر هست و من نمیخوام برای هر زبان یک کنترولر جداگونه بسازم!

با فرض اینکه من یک کنترولری با نام post دارم و متدی با نام view برای نمایش پست آدرس مد نظرم بصور زیر هست:

کد:
FarhadHP.ir/fa/post/view/1

FarhadHP.ir/en/post/view/2


دوستانی که تجربه همچین چیزی رو دارند مممنون میشم راهنمایی بفرمایند.

چاپ این مطلب

  vuejs در کدایگنایتر
ارسال کننده: farhadhp - 2017/09/17، 05:29 AM - انجمن: مباحث عمومی - پاسخ (3)

سلام

از دوستان کسی تجربه استفاده از vuejs در کدایگنایتر رو داره ؟

مچ شدنش با کدایگنایتر چجوریاس؟

چاپ این مطلب